Monday, March 1, 2010

Majlis Perhimpunan & Penyampaian Watikah Perlantikan JPP Sesi 2010/2011



SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK PAPARAN YANG LEBIH MENARIK

Syukur kepada Tuhan, pada hari ini, Jawatankuasa Perwakilan Pelajar Sesi 2010/2011 IPG Kampus Kent telah selamat menerima watikah perlantikan dengan jayanya. Majlis dimulakan dengan perarakan masuk dewan oleh Yang Berbahagia, Puan Mary Teresa Kinajil, Pengarah Institut Kampus Kent dengan diiringi oleh barisan exco JPP Sesi 2010/2011 serta iringan bunga manggar. Majlis diteruskan dengan ucapan daripada Ustaz Fauzi bin Hasan selaku penasihat JPP untuk mengumumkan stiap exco yang telah terpilih. Upacara disusuli dengan majlis menandatangani borang perjanjian dan seterusnya lafaz ikrar daripada Yang Di-Pertua JPP, Saudara Faiz dan diikut oleh exco JPP seramai 29 orang.

YDP JPP sempat memberikan amanat kepada seluruh mahasiswa agar bersama-sama berganding bahu memartabatkan mahasiswa IPG Kent. Dalam ucapannya memberikan gambaran betapa tingginya kekuatan sebuah organisasi mahasiswa di dunia dan berharap agar semua mahasiswa menyedari kenyataan tersebut seterusnya keluar dari kepompong alam sekolah menengah dan bersikap matang.

Ucapan diteruskan oleh Yang Berbahagia, Puan Mary Teresa Kinajil, Pengarah Institut dengan mengucapkan tahniah kepada exco JPP yang terpilih seterusnya memberi nasihat agar JPP sesi ini memberikan sepenuh komitmen dan menjadi 'role model' kepada rakan-rakan mahasiswa yang lain. Sesungguhnya amanah ini merupakan sesuatu tanggungjawab yang mesti dipikul apabila telah menerima watikah perlantikan ini dan tidak terhenti di tengah jalan.

Majlis penuh gilang gemilang ini diakhiri dengan sesi bergambar barisan exco JPP bersama Pengarah Institut dan pensyarah-pensyarah yang terlibat. Ucapan setinggi-tinggi penghargaan dan tahniah kepada opsyen PISMP Sains kerana telah melaksanakan pengurusan majlis dengan baik dan sistematik.Tahniah sekali lagi..

1 comments:

TuhcYtazzi said...

ooh! so nice dat picture!

Post a Comment