Monday, April 19, 2010

Mesyuarat Jawatankuasa kali ke-4

Mesyuarat JPP kali keempat telah diadakan pada 12 April 2010 bertempat di Bilik Mahathir IPG Kampus Kent. Mesyuarat pada kali ini telah dihadiri oleh Ustaz Mohd. Fauzi Hassan (Penasihat JPP) dan semua ahli JPP sesi 2010/2011. Namun demikian, terdapat juga beberapa orang ahli jawatankuasa yang tidak dapat menghadirkan diri dalam mesyuarat ini atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan.

Agenda mesyuarat ini adalah untuk memberi makluman kepada semua ahli JPP berkaitan dengan keputusan Takwim Aktivit Tahunan bagi tahun 2010 dan 2011. Takwim Aktiviti Tahunan tersebut telah disampaikan dengan jelas dan terperinci oleh Setiausaha Agung, Saudara Ak. Azmi Ak. Jiar. Majlis diteruskan dengan perbincangan bersama Ustaz Mohd. Fauzi berkaitan dengan isu-isu semasa yang melibatkan hal kebajikan para guru pelatih. Akhir sekali, perbincangan mesyuarat dibuka kepada hal-hal berbangkit. Dalam perbincangan ini, Ustaz Mohd. Fauzi telah memaklumkan bahawa pada tahun ini JPP akan diaudit oleh pihak pengaudit (MQA) yang bertanggunjawab untuk menjalankan tugas tersebut. Oleh itu, semua exco dikehendaki untuk bersedia.

Mesyuarat diakhiri dengan kata-kata perangsang dan nasihat daripada pensyarah penasihat agar JPP pada tahun ini akan bergiat dengan lebih aktif dan memberikan komitmen dengan sebaiknya agar segala urusan kerja dapat dilaksanakan dengan cemerlang. Setinggi-tinggi penghargaan kepada Ustaz Mohd. Fauzi kerana sudi meluangkan masa untuk bersama-sama menghadiri mesyuarat pada kali ini. Segala kekurangan harap dapat dimaafkan.

0 comments:

Post a Comment