Wednesday, April 28, 2010

Makan Malam Bersama Pengarah


Pada 19 April 2010 bersamaan hari Isnin, satu Majlis Makan Malam bersama Pengarah IPG Kampus Kent telah berlangsung dengan meriahnya. Majlis Makan Malam yang berlokasi di Restoran Kampung Nelayan, Tuaran telah dihadiri oleh Pengarah IPG, YB Puan Mary Teresa Kinajil, barisan pensyarah HEP dan pensyarah-pensyarah lain, barisan JPP sesi 2010/2011 dan JPP sesi 2009/2010.

Bacaan doa yang diketuai oleh saudara Ahmad Nur Zharif telah menjadi pembuka tirai majlis makan malam ini. Majlis dirteruskan dengan jamuan makan malam yang telah disediakan oleh pihak restoran. Selain itu, pihak restoran juga telah mengadakan persembahan pentas khusus untuk menghiburkan para pengunjung yang hadir pada malam itu. Menariknya, beberapa orang wakil daripada IPG Kampus Kent turut berani menampilkan diri apabila menerima undangan spontan daripada para penghibur tersebut. Sesungguhnya, majlis seumpama ini mampu untuk melahirkan ikatan silaturrahim yang lebih erat antara para pensyarah dan para exco Jawatankuasa Perwakilan Pelajar yang lama dan baru.

Majlis disusuli dengan sesi bergambar bersama Pengarah Kampus dan berakhir pada jam 11.00 malam. Pihak JPP sesi 2010/2011 ingin memberikan sekalung penghargaan kepada para pensyarah yang terlibat dalam Majlis Makan Malam ini yang bertujuan untuk meraikan perlantikan barisan JPP yang baru dan sebagai penghargaan kepada barisan exca JPP yang lam. Ucapan syabas dan tahniah juga ditujukan kepada barisan JPP sesi 2009/2010 yang telah berjaya menjalankan tugas sepanjang tahun 2009 yang lalu.

0 comments:

Post a Comment